TREV-2 Grupp on oma pika ajaloo vältel lisaks põhitegevusele tegelenud ka maavara kaevandamisega. Esimesed karjäärid võeti kasutusele juba eelmise sajandi 60-ndate lõpul. Seda eelkõige selleks, et katta ehitusobjektide vajadus nõuetele vastava liiva-, kruusa- ning paekivitoodetega. Ettevõttele omaselt on selle juures olnud märksõnadeks keskkonnasõbralikkus, uudsus ja tehniline kaasajastatus.
Üheks oluliseks verstapostiks selle näitlikustamise juures võib pidada 2007. aastal avatud Marinova dolokivikarjääri, mis oli esimene paekivi karjäär terves Kagu-Eesti. Uudseks tegi aga ettevõtmise see, et seal võeti sisuliselt esmakordselt Eestis järjepidevalt kasutusele keskkonnasõbralik kaevandamistehnoloogia, mille juures veealune dolokivi varu väljatakse veetaset alandamata.
Lisaks kaevandamisele on ettevõtte karjääri varu ammendumise järgselt korrastanud ja loodusele tagasi andnud mitmeid karjäärialasid. Korrastatud aladel asub nii loodus- kui ka puhkemaastikke. Lisaks on aegade jooksul kasutusele võetud mitmeid mahajäetud karjääre, et ressursisäästlikult jääkvaru maksimaalselt ammendada ning ala seejärel korrastada. Ühe näitena võib siinkohal välja tuua endise Maardu fosforiidi lõunakarjääri alal mahajäetud lubjakivikarjääris mäetöödega jätkamise 2016. aastal.
Kaasaegses mäetööstuses on oluline ka tänastele vajadustele vastav tehnika, mistõttu nüüdseks on kaasajastatud kogu ettevõtte karjääridest töötav tehnikapark ning 2017. aastal lisandus masinaparki lisaks varasemale võimekusele uus rootorpurusti brigaad.
Tänaseks on maavara valdkonnal lisaks tugiüksuse funktsoonile täita ka eraldiseisva äriüksuse ülesanne ehk siis toodetud ehitusmaavaraga varustatakse kõiki soovijaid. Tegevuse jätkusuutlikuse juures on oluline ressursi olemasolu ning selle pidev juurde uurimine. Maavara valdkonna arendustegevuse huvides sai 2016. aastal loodud geoloogia üksus. Lisaks maismaa uuringutele alustati ettevalmistustega ning vajalike keskkonnalubade taotlemisega uuringuteks territoriaalmeres. Alates 2015. aastast on meeskond täienenud mitmete mäeinseneridega, millega muuhulgas tekkis ettevõtte sisene projekteerimisalane võimekus. Läbi ajaloo on karjääride koguhulk kasvanud ning täna kaevandab ja toodab TREV-2 ehitusmaterjale rohkem kui kolmekümnes karjääris üle Eesti ning arendustöö viljana geograafilne esindatus ajas aina täieneb.
Karjääride üksus on jõudsalt laienenud avades ja võttes kasutusele karjääre üle Eesti. TREV-2 Grupp on kaevandanud teedeehitusele liiva Harju maakonna Tammemäe ja Huntaugu karjääris, hilisemalt lisandusid Teede REV-2 ja Rapla Teede ühinemisega Reinu ja Künka karjäär. Viimastel aastatel laiendati kaevandamist Harjumaal Maardu Lõuna lubjakivi ja Maleva karjääri kasutusele võtuga. Samuti kaevandati Jõgevamaal Reastver, Näduvere ja Sõõru karjääris. Aktiivsem kaevandamine on toimunud Lõuna – Eestis kus on nii pika ajalooga kui ka selliseid karjääre mis alles on kasutusele võetud. Helme-Aakre, Puurina, Rasva kruusakarjäär, Palupera, Krüüdneri, Kolleri, Laiavangu, Sõreste, Kadaja,Holstre, Marinovo pika ajalooga ja Piiroja liivakarjäär.