- Oleme edukas ehitusettevõte, meie eesmärk on kliendi rahulolu tagamine
- Meie eesmärk on oma juhtimissüsteemi toimimisega tagada teenuste kõrge kvaliteet ja vastavus klientide ootustele
- Meie eesmärk on tagada töötajate ja omanike ning koostööpartnerite ja ühiskonna ootused ja rahulolu
- Hindame pidevalt ettevõtte seisundit, et arendada juhtimissüsteemi ning tagada selle efektiivne toimimine ja strateegia elluviimine
Kvaliteedipoliitika tegevussuunad:
- tegutsemine, kontroll ja suunamine, tagamaks reguleerivate õigusaktide, eeskirjade, normide jmt järgimist ettevõtte tegevuses
- klientide vajaduste ja ootuste määratlemine
- tegevuste arendamine rahvusvaheliselt tunnustatud tasemel
- ülesannete täitmiseks vajalike tehnikaressursside uuendamise ja suurendamise või vähendamise strateegia kujundamine (s.h. kaasaegsete tehnoloogiate ja lahenduste pakkumine klientidele)
- olemasolevate personaliressursside hindamine, nende koolitus ja motivatsioonisüsteemide kujundamine ning mõjutamine
- tulemuslikkuse jälgimine läbi tagasiside ning võimalike vigade ennetamine
- omanikujärelevalve funktsioonide järk-järguline ülevõtmine ettevõtte objektidel spetsialistide koolituse ja sisemise süsteemse järelevalve kaudu
Kvaliteedijuht: Margit Asperk, +372 524 1678, See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Ettevõtte juhtimissüsteem on alates 22.12.1998 sertifitseeritud vastavalt rahvusvahelise standardi ISO 9001 nõuetele.